5 טיפים להפוך פגישה חשובה למוצלחת

ההרגשה בשמיים. הרגע סיימת פגישה מוצלחת עם לקוח, משקיע או עובד חדש ומבטיח. הפגישה הסתיימה בהצלחה ויש צפי להמשך עבודה על הפרוייקט או העסקת עובד חדש. אם זה נשמע לך מוכר, כנראה שהמאמר הבא לא בשבילך, כי כבר הבנת מהם הטיפים לפגישה מוצלחת ויישמת אותם, כולל את הטיפ שאומר שצריך לבחור חדרי ישיבות להשכרה בצורה נכונה. אם מספר הפגישות המוצלחות שלך נמוך במיוחד, כדאי לך לקרוא את המאמר הבא.

פגישה מוצלחת נותנת הרגשה טובה. לצורך הפגישה השכרת חדר ישיבות מפואר, במיקום הנכון, הלקוח, העובד או המשקיע הפוטנציאלי התרשם ועכשיו צריך להתקדם הלאה. אך מה קורה כשהפגישה לא מוצלחת? לומדים לקחים לפגישה הבאה וקוראים את הטיפים שלנו לפגישה מוצלחת.

לבחור חדרי ישיבות בצורה נכונה

כל פגישה מתחילה במיקום מוצלח. לכן לפני הכל, צריך לבחור חדרי ישיבות בצורה נכונה, כדי שירשימו את הלקוח, העובד או המשקיע אשר נפגשים איתך. לכן צריך לראות כמה מקומות לפני שסוגרים ולא לסגור את המקום הכי זול או הכי נגיש. לפעמים שווה לנסוע קצת יותר כדי לבחור חדר ישיבות מוצלח, שייתן אווירה עסקית טובה. המקום צריך להיות מצויד בכל הכלים שצריך לפגישה: מסך טוב, מקרן, חיבורים כמו HDMI וכמובן צריך צוות שידע לתת שירות טוב במהלך הפגישה, כך שאם בכל זאת חסר משהו, תוכלו לבקש זאת מבלי לצאת מהחדר.
בתמונה: חדר ישיבות במיט אין פלייס, תל אביב
בתמונה: חדר ישיבות משוחרר, פאוורהאוס תל אביב

שליטה בנושא הפגישה: או למה חשוב להכין שיעורי בית

בחרת מיקום מנצח, השכרת חדרי ישיבות טובים, הכל מוכן לקראת הפגישה. עכשיו הגיע הזמן שלך לעשות שיעורי בית על הנושא. ככל שתגיע מוכן יותר, כך הלקוח, המשקיע או העובד יתרשם יותר מהמקצועיות שלך וירצה לעשות איתך עסקים לטווח ארוך. לפעמים צריך להשקיע זמן רב בהכנה לפגישה, אך כדאי לעשות את זה כדי להשיג את הרושם הכי טוב.

לתת לאורחים לדבר יותר

מוכרים ובעלי עסקים רבים עושים את השגיאה הזאת: הם מדברים יותר מידיי וכך מפסידים את הסיכוי
לעסקה טובה. המפתח הוא לתת לאורח לדבר. ככל שהאורח ידבר יותר, הוא ישכנע את עצמו למה כדאי לסגור איתך את העסקה ולך יהיה קל יותר. זה לא אומר שצריך לשתוק כל הפגישה, רק אומר שצריך לדעת מתי לדבר.

דיוק זה שם המשחק: להתחיל את הפגישה בזמן

זה נשמע טריוויאלי, אך עדיין הרבה אנשים נוטים לאחר לפגישות. הדרך הנכונה לוודא שהפגישה תתחיל בזמן היא להגיע בין חצי שעה לשעה לפני הזמן שנקבע. בזמן הזה אפשר לבדוק שכל החיבורים עובדים, להעלות את המצגת ולעשות חזרה גנרלית עליה, לראות שהכל מסונכרן ועובד כמו שצריך כדי שהפגישה עצמה תתנהל באופן החלק ביותר. פגישה שמתחילה באיחור, כאשר הלקוח מחכה, היא פגישה שגם חדרי ישיבות מפוארים במיוחד כנראה לא יעזרו להציל אותה.

לסכם את המשך הדרך

פגישה שמסתיימת באופן לא ברור, או שלא ברור מה צריך לעשות אחרי שהיא מסתיימת, כנראה לא תהיה פגישה מוצלחת. הדרך לסכם את הפגישה היא להחליט מראש מהי התוצאה הרצויה בשבילך בפגישה הזאת, וכך להציג אותה לאורח. זה ייתן לאורח מוטיבציה גדולה יותר להמשיך לעשות איתך עסקים ולהמשיך לשלב הבא בתהליך.

לסיכום, אם התכוננת כראוי לפגישה, הבנת למה חשוב להגיע בזמן ומה עושים לפני הפגישה, אתר CoWorker מזמין אותך להיכנס ולבחור חדרי ישיבות לפגישה הבאה שלך.