היתרונות של משרד להשכרה בחלל עבודה

ההוצאות הגבוהות בדמות ארנונה, מים, משרד וחשמל, המאפיינות משרד עצמאי, כמו גם הצורך לדאוג לכל הדברים החל מהכיסא ועד החלב במקרר, מרתיעים בעלי עסקים רבים אשר נמאס להם לעבוד מהבית ומחפשים משרד להשכרה. כל ההוצאות האלו נחסכות כאשר מוצאים משרד בחלל עבודה משותף, כאשר חלל העבודה דואג להכל.

כך נוצר מצב שבעלי העסקים מגיעים לעבוד עם המחשב האישי שלהם, בלי צורך לדאוג לכלום, אפילו לא לחלב במקרר או לדיו במדפסת. בנוסף, חללי עבודה משותפים מצויידים גם בחדרי ישיבות, מטבח מאובזר, שירותי מזכירות והכל כלול במחיר ומוגש בחשבונית אחת, שבניגוד לחשבונית שמקבלים בבית קפה, גם מוכרת למס הכנסה.

המשמעות האמיתית של משרדים להשכרה בחלל עבודה

אך מעבר לחיסכון בעלויות, משרדים להשכרה בחלל עבודה מציעים יתרון נוסף על פני הקמת משרד עצמאי. סקרים שונים שנערכו מצביעים על הבדידות כקושי העיקרי של בעלי העסקים, ואת הקושי הזה באים לפתור חללי העבודה, ששמים דגש על תחושת הקהילה, על הנטוורקינג ועל המפגש עם בעלי עסקים נוספים שיכולים לעזור לעסק שלך לצמוח ואולי גם ליצור חברויות חדשות, שלא היו נוצרות בשום מקום אחר.

הנטוורקינג וחיי הקהילה שקיימים בחללי עבודה משותפים רבים, מאפשרים לבעל העסק להשיג עסקאות בקלות רבה יותר, לקבל ולתת הפניות ולהגדיל את מעגל ההשפעה שלהם. הדבר כמובן מפחית גם את תחושת הבדידות, כאשר פוגשים אנשים חדשים בשעת האפי האוור במטבח, במרפסות או אפילו בתור למדפסת במסדרון. כך שאפשר לעבוד ממשרד שקט ועם פרטיות מלאה ועדיין להנות מסביבה תוססת ומלאת אנשים וחיים.

לסיכום, מעבר לחיסכון בעלויות והוצאות מוכרות למס הכנסה, המשמעות האמיתית של משרד להשכרה בחלל עבודה משותף היא הנטוורקינג והפחתת תחושת הבדידות שמלווה בעלי עסקים רבים. לכן בעלי עסקים רבים ואפילו חברות בוחרים להקים את המשרדים שלהם בחללי עבודה משותפים, שמתאימים את גודל המשרד לצרכי העסק בצורה דינאמית ובמחירים שמתאימים לכל תקציב.