מהם הפסיליטיז׳ החשובים ביותר בחללי עבודה משותפים

תחום חללי העבודה המשותפים פורח בעיקר בזכות העובדה שבעלי עסקים, פרילנסרים וחברות מכל הגדלים מקבלים את כל מה שנחוץ בחשבונית אחת, שגם מוכרת למס הכנסה. אך מה הדברים הכי חשובים בכל חלל עבודה משותף? המאמר שלפניכם מרכז את כל מה שחשוב בחלל עבודה משותף.

התחרות הגוברת בתחום חללי העבודה המשותפים גורמת לחברות המפעילות את המתחמים להתחרות על איכות השירות ועל איכות השירותים שהשוכרים מקבלים. ככל שהמותג חזק יותר, כך השירותים שמקבלים איכותיים יותר. אז מהם הדברים החשובים ביותר בכל חלל עבודה משותף ועל מה אפשר לוותר?

משירותי מזכירות ועד ניקיון: ההשקעה של חללי עבודה משותפים בשוכרים

כל בעל עסק ששכר בעברו משרד משלו יודע כמה מתסכל זה לדאוג לכל הדברים הקטנים. שירותי ניקיון למשל, זה משהו שרוב בעלי העסקים לא חושבים עליו כשהם באים לשכור משרד ואז מגלים שמישהו צריך לשלם למנקה, כדי שהמשרד יראה נורמלי.
לכן אחד הדברים החשובים שצריך לבדוק בכל חלל עבודה משותף זה נושא הניקיון. האם המקום נקי? באיזו תדירות מנקים אותו? האם הניקיון נפרש על פני כל היום או מתרכז לסוף היום?

דבר נוסף שחשוב שיהיה הם שירותי מזכירות. בעלי עסקים קטנים אולי לא כל כך זקוקים למזכירה אך עבור חברות גדולות ובינוניות שירותי מזכירות הם קריטיים ויכולים לשנות את הבחירה. לכן חשוב שיהיו במקום שירותי מזכירות איכותיים, שזוכרים את שם הלקוחות או המשקיעים שלכם, מובילים אותם למשרד, מגישים להם מים וכל מה שצריך כדי להרשים משקיע או לקוח חשוב.

בתמונה: אזור המטבח המאובזר בחלל עבודה בוסטר קיסריה
בתמונה: מטבח מאובזר שלא רואים בכל מקום במתחם בריין אמבסי

נטוורקינג והאפי האוור: אצל כל חלל עבודה משותף זה אחרת

העיקרון דומה, אך כל חלל עבודה משותף מיישם את זה אחרת. שעת האפי האוור היא אחד הדברים שחשובים שיהיו, מאחר ואין כמו השעה הזאת כדי ליצור קשרים עם בעלי עסקים אחרים אשר שוכרים משרדים פרטיים או עמדות אופן ספייס במקום. הקשרים שנוצרים בשעות האפי האוור חשובים ביותר לקידום העסק, בעיקר כשמדובר על עסק מתחיל שאין לו תקציב גדול לשיווק. שיתופי פעולה יכולים לפעמים גם להכפיל את ההכנסות של העסק, אם מבצעים אותם נכון.

נטוורקינג וחיי קהילה הם עוד משהו שחשוב שיהיה בכל חלל עבודה משותף, בטח כשמדברים על השמות הגדולים כמו WeWork שלקחה את העניין רחוק וביססה את המותג שלה על חיי הקהילה של השוכרים במקום. כמו שיתופי הפעולה שנוצרים בזכות האפי האוור, גם שיתופי פעולה שנוצרים בעקבות נטוורקינג מוצלח או בהרצאות וימי עיון, יכולים להגדיל את הכנסות העסק.

בתמונה: חדר ישיבות מאובזר במתחם BE ALL תל אביב
בתמונה: חדר ישיבות חכם במתחם WeBiz מגדל אלון

חדרי ישיבות: מה עושים חללי עבודה משותפים כדי להקל על הפגישות שלכם

בין אם יש לך עסק גדול, חברה בינונית או שרק התחלת את הדרך, פגישות הן דבר חשוב בכל עסק. לכן יש לשים לב לחדרי הישיבות במקום ולהבין מה חללי עבודה משותפים עושים כדי לעזור לפגישות של העסק שלך לעבור בצורה הטובה ביותר שאפשר.

על מה צריך לבדוק בחדרי ישיבות אפשר לכתוב מאמר שלם, אך רק נזכיר שחשוב שיהיה חדר ישיבות גדול, שיהיה אפשר להזמין אותו בנוחות ושהוא יהיה מצויד בכל מה שצריך כדי לקיים ישיבה מוצלחת.

לסיכום, ישנם דברים שחשוב שיהיה בכל חלל עבודה משותף וכשאחד השירותים חסר במקום זה בהחלט מורגש. אתר CoWorker מזמין אתכם להיכנס ולבחור חלל עבודה משותף שיש בו את כל מה שנחוץ לעסק שלך, כדי שלך ישאר רק לעבוד.