חללי עבודה משותפים – האם זה מתאים לעסק שלכם בכלל?

עבודה בחללים משותפים הפכה לשיחת היום בקרב מנהלים בכל תחומי העיסוק. במיוחד לאחר משבר הקורונה, שוק העבודה חווה שינוי משמעותי ומתחיל להתאים את עצמו לתנאים חדשים. חוויית העבודה בחללים משותפים לא מתאימה לכל אדם ובכל סיטואציה. אז לפני שיוצאים לדרך ובוחרים לעבוד לתוך חללי עבודה משותפים, צריך להבין למי הם מתאימים. בכתבה הבאה ננסה לעשות לכם קצת סדר בתחום ולמצוא תשובות.

השכרת חללי עבודה משותפים לטווח הארוך

הסיבה הראשונה שבגללה בעלי עסקים ומנהלים בחברות גדולות מבקשים למצוא משרדים להשכרה, היא לטובת השכרה לטווח ארוך. ואכן, גם חללי עבודה משותפים יוצרים תנאים מתאימים לעבודה לטווח ארוך, בעיקר בקרב חברות קטנות. השנה או השנתיים הראשונות לפעילותה העסקית של החברה, הן שנות פיתוח. מה שאומר שאין לכם תקציבים בלתי מוגבלים וצריך לעבוד תחת המגבלות הקיימות כדי לאפשר את ההצלחה של החברה שלכם. הבחירה להשקיע בהשכרת משרדים מאפשרת לצוות החברה להיכנס לעבודה, במקום לעבוד מהבית. ובמקביל מצטמצמות ההוצאות הבלתי צפויות בכל מה שקשור להשכרת משרדים. ככל שהחברה הולכת וגדלה, אתם יכולים להשכיר יותר מקומות על בסיס יומיומי וליצור סביבה משרדית דינאמית.

חדרי ישיבות לפגישות עם משקיעים

עוד לפני שאתם הופכים לחברה רשמית ומתחילים לעבוד בקצב מסחרר על פיתוח המוצרים שלכם, צריך לצבור את אמונם של המשקיעים הפוטנציאלים בחברה. פגישות עסקיות אלו, בשלבים הראשונים לחיי העסק שלכם הן פגישות עם השפעה עמוקה על עתיד החברה בכל הרמות. ההחלטות הקטנות לאורך הדרך, כמו למשל ההחלטה על מיקום הפגישה, הן קריטיות. זאת אומרת, שאתם רוצים ליצור רושם ראשוני מדהים על המשקיעים. צריך לבחור חדרי ישיבות מרשימים במיוחד עם כל הציוד הטכנולוגי הדרוש, בהם ניתן לקיים את הפגישה. והיום יותר מאי פעם, יש לכם את היכולת לבחור חדרים מרשימים בכל רחבי הארץ שמתאימים בדיוק לפגישות גיוס מהסוג הזה. חדרים המאובזרים בציוד טכנולוגי מתקדם. עם נגישות לנקודות התחבורה הציבורית הקרובות. ועם יכול להשכיר את החדרים לפרקי זמן קצובים מבעוד מועד. והכל כדי לתת לכם את השליטה על התפאורה לפגישה.

חדרים להשכרה לפי שעה – ליזמים ועובדים זמניים

סיבה נוספת וחשובה במיוחד שבגללה מנהלים בוחרים למצוא חדרי ישיבות להשכרה, היא הצורך לתת מענה לעבודה מרחוק. אצל יזמים, הדרישה לעבודה מחוץ לבית היא גם עניין חברתי ומקצועי אבל גם עניין טכני. לא לכל יזם יש את תנאי העבודה המשרדית הטובים ביותר בבית שלו. בכדי לפתח פרויקטים גדולים. ולכך צריך ליצור תנאים כאלו בעזרת פנייה לנותני שירותים חיצוניים. לעומת זאת, ישנם עובדים זמניים שנדרשים לתת שירות לחברות או לקוחות בכל רחבי הארץ. עובדים אלו לא חייבים לשבת בתוך מטה החברה. כך שאם יש לכם את האפשרות להשכיר עמדה חמה לעובד בתוך חללי עבודה משותפים בקרבת ביתו, תנאי ההעסקה יהיו טובים יותר. העובדים המודרניים, מעריכים מאוד את האפשרות לעבוד בקרבת הבית. הן בשל היכולת לחסוך את שעות העמידה בפקקים והן בשל העובדה שניתן ליצור לוחות זמנים גמישים יחסית. 

ככל ואתם יכולים להרשות לעצמכם את סגנון העבודה הזה, דעו לכם שתוכלו לשפר את תפוקת העבודה. ולטווח הארוך, תהיה לכך השפעה על ביצועי העסק המוצלחים.