הדור החדש של חללי העבודה המשותפים – חדרי ישיבות לכל מטרה

חוויית העבודה בעולם המודרני היא חוויה שקשורה קשר ישיר לאיכות החיים של העובדים. מנהלים שרוצים לייצר איכות חיים טובה יותר, ולרתום את הצוות לעבודה גם כאשר קשה, מבינים את הצורך לייצר סביבת עבודה נוחה. זוהי בדיוק הסיבה שבגללה אתם רוצים להשקיע כמה שיותר זמן וכמה שיותר משאבים בחיפוש חדרי ישיבות. וכאשר יש לכם הזדמנות להנות מחלל עבודה בסטנדרט גבוה וחדשני, שווה לקחת את ההזדמנות בשתי ידיים.

חדרי ישיבות בעלי עיצוב מוקפד וחשיבה על כלל תחומי החיים

סביבת עבודה אידיאלית, היא הסבירה שנותנת מענה לצרכים המיוחדים של כל צוות. על בסיס היכרות עם סגנון העבודה ועל בסיס הבנה של הצרכים המקצועיים. מתחמי עבודה חדשים צצים לאחרונה כמו פרויקט נדל"ן של אשטרום ירושלים שנקרא Ashtrom Comm-U מייצרים חוויית עבודה מסוג אחר לגמרי. מיקום מושלם שמאפשר נגישות במרכזי תעסוקה הומי אדם. עיצוב מנצח שחושב על כל הפרטים הקטנים. עבודה ליחידים ולקבוצות. אלו הם התנאים הבסיסיים שאתם רוצים להעניק לעובדים שלכם בכל מה שנוגע ליצירה של סביבת עבודה.

יצירת מרחבי עבודה לקבוצות עובדים שונות

סביבת עבודה היא לא רק החדרים והחוויה. אלא הרבה מעבר לכך. תנאי העבודה שאתם רוצים להעניק לעובדים, באים לידי ביטוי ב:

  1. יכולות טכנולוגיות – התקנה של מערכות בית חכם, בחשיבה אסטרטגית. למשל, על ידי שימוש ומערכות טכנולוגיות לשליטה בתאורה או במערכות המחשוב. ניהול ישיבות על בסיס שיתוף מידע. ויצירת בקרה ושליטה על כל מה שמתרחש בחדר הישיבות.
  2. חלוקה לאזורי עבודה – השכרת חדרי ישיבות היא מטרה מעולה. אבל לפעמים אתם לא צריכים חדרים עצומים. אלא חדרי עבודה לקבוצות, או חדרים לפגישות פרטיות. כאן נכנסת המודולריות של הדור החדש של חללי עבודה משותפים. אתם רק צריכים לבחור את סגנון חלל העבודה, ויש לכם פתרון מושלם לכל הצרכים.
  3. שיטת הכיסא החם (הוט-דסק) – חברות שעובדות בחללי עבודה משותפים ורוצות לחסוך משאבים, יכולות לאפשר "השכרה" בתוך החברה של אזורי ישיבה. כך שאתם תקבעו מראש מה הוא הצורך בחלל העבודה שלכם. והעובדים יקבעו לעצמכם את שעות העבודה וצרכי העבודה.

השכרת חדרי ישיבות לפעילויות חברתיות מסוגים שונים

העבודה היא אומנם מרכז העניינים. אבל בדור החדש של חללי העבודה, היזמים חושבים גם על איכות החיים של הצוות. מרכזי כנסים שמאפשרים לכם לייצר אירועי חברה. איזורים לפעילות ספורטיבית, להפסקות אנרגיה באמצע היום. כינוסים מאורגנים לעובדים בחללים המשותפים. כל אלו הם מהיתרונות הגדולים ביותר של חדרי ישיבות במרכז Ashtrom Comm-U שאתם רוצים להכיר ולנצל. לטווח הארוך, זו היא המקפצה ליצירת סביבת עבודה אידיאלית. כזו שמעודדת את העובדים שלכם ומאפשרת לכם להנות מחוויית עבודה אחרת לגמרי. והיא גם תאפשר לכם לשמור על איכות העבודה בתוך הצוות.