לא מפסיקים לעבוד – רשת מתחמי העבודה מיינדספייס בצמיחה

היום זה נראה כאילו הם היו שם מאז ומתמיד. למעשה, רשת חללי העבודה מיינדספייס פתחה את הסניף הראשון שלה בשנת 2014, ממש לא מזמן ובערך באותו זמן שבו הגיעה חברת WeWork לארץ. אך בעוד שווי-וורק הגיעה לארץ והתפתחה גם כאן, החברה העולמית התחילה מהסניף הבודד ברחוב רוטשילד ועד פתיחת חלל עבודה משותף בהרצליה שהביקושים עבורו לא מפסיקים להיות גבוהים במיוחד.

כל מי שעבד בסניף החברה בשדרות רוטשילד, אי שם בשנת 2014, בטח לא תיאר לעצמו שמהסניף הבודד הזה תצמח רשת בין לאומית של חללי עבודה משותפים. זה בדיוק מה שקרה והיום, כמה שנים אחר כך, לרשת יש יותר מ-30 סניפים ברחבי העולם. אז מה סוד ההצלחה של הרשת שהתחילה בשדרות רוטשילד בתל אביב? כל הפרטים במאמר הבא.

מה הוביל להצלחת רשת Mindspace העולמית?

חזון ברור, תעוזה, נחישות והכי חשוב- מענה מדויק על צורך, אלו הגורמים שמובילים להצלחה עסקית. החזון של רשת MIndspace היה להקים סביבת עבודה שתגרום לשוכרים להתאהב בה. לא עוד משרדים משעממים, אלא משרדים מעוצבים, עם אווירה כיפית, כזאת שגורמת לך לרצות לחזור לעבודה, בין אם מדובר בפרילנסר, או שכיר ולכן החברה משקיעה סכומים ניכרים בעיצוב של כל סניף.

אבל לא רק העיצוב גורם לשוכרים להתאהב במקום: הנטוורקינג, ההרצאות השונות, האפשרות לעבוד לצד חברות גדולות ששוכרות שם משרדים לתקופות שונות, כשאפילו מייקרוסופט שכרה שם משרדים עד שהמטה שלה היה מוכן, עושים את האווירה במקום ועוזרים לשוכרים לרצות להגיע לעבודה.

הצורך שעליו עונה רשת Mindspace בסניפיה

חזון חייב לענות על צורך. אם פעם פרילנסרים ויזמים היו עובדים מהבית או מבתי קפה רועשים, תחום חללי עבודה משותפים שינה את זה לגמרי. הצורך במשרד שקט, בסביבת עבודה במחירים נוחים תמיד היה קיים.
אם מוסיפים לזה את העובדה שלעבודה בבתי קפה יש עלויות שאינן מוכרות במס הכנסה, ועבודה מהבית היא לא תמיד פרודוקטיבית, מבינים את ההצלחה של תחום חללי העבודה המשותפים, שפשוט דואגים להכל כדי שהשוכרים פשוט יוכלו להגיע לעבוד ומלבד עמדות אופן ספייס, משרדים להשכרה וחדרי ישיבות מאובזרים, השוכרים מקבלים את כל השירותים כלולים במחיר: מניקיון המשרדים, החלב במקרר ועד עמדת מזכירות שדואגת להכל.

וכשעונים על צורך בצורה מדויקת, ההצלחה מגיעה. ובמקרה של רשת Mindspace, המענה היה מדויק. עם מדיניות ידידותית לבעלי חיים ומחיר גמיש במיוחד, במיקום מעורר קנאה, הסניף הראשון היה הצלחה כמעט מהרגע הראשון שנפתח, כשאנשי עסקים, יזמים, פרילנסרים ואפילו חברות קטנות זיהו במהירות את הפוטנציאל.

לסיכום, רשת Mindspace מציעה משרדים מעוצבים, עם אווירה עסקית טובה שבה אפשר להיפגש עם עסקים מתחומים אחרים, לעשות נטוורקינג ולהתמקד בעבודה כדי שהעסק יגדל ויגיע ליעדים שהצבת לו. אם החזון של רשת Mindspace מתאים לך, אתר CoWorker מזמין אותך להיכנס ולבחור את הסניף המתאים לך עוד היום.