בעל אתר איקומרס? בוא לגלות חלל עבודה איקומרס במיוחד בשבילך!

האם גם אתם שמעתם על המושג אתר איקומרס ורציתם להבין במה מדובר והאם זה בשבילכם? או שיש לכם כבר אתר איקומרס ואתם חושבים כיצד ניתן להמשיך לצמוח בתחום שלכם? או שנתקלתם בקשיים בניהול האתר ובבעיות נוספות ואתם קצת אבודים או בודדים?
מצאנו את המענה המושלם בשבילכם- חלל עבודה איקומרס. מוכנים לזה? הנה זה בא.

קודם כל- מה זה ecommerce?

איקומרס – ecommerce, זה כל מה שקשור במסחר אלקטרוני באינטרנט. מדובר באתרי מסחר באינטרנט שמוכרים מוצרים שאתם יכולים לרכוש בלי לקום מהספה בסלון, בקיצור חנות אינטרנטית. ecommerce זה מונח שמייצג בדרך כלל אתרי אינטרנט עצמאיים ופחות זירות מסחר שלמות כמו איביי ואמזון. למשל חנות תכשיטים של מעצב כלשהו, חנות אמנות של צייר שמוכר את ציוריו ועוד. דוגמאות מוכרות ל- ecommerce הן פלטפורמות אתרים כמו Wix, Konimbo, Shopify. במידה ויש לכם מוצרים פיזיים שתרצו למכור לכמה שיותר אנשים בלי קשר למיקומם הפיזי בארץ או בעולם. או שאתם רוצים לפתוח חנות מבלי לשלם הוצאות חשמל, מים וארנונה. וכל מה שכרוך בפתיחת חנות פיזית. אתר ecommerce או במילים אחרות- eshop (חנות אונליין) יכול להיות הבחירה הנכונה עבורכם.

חלל עבודה איקומרס בתל אביב. אי האוס - ehouse

ניהול אתר איקומרס מצליח

כדי לנהל חנות אינטרנטית מצליחה ובעלת ערך, יש לקחת בחשבון מאפיינים רבים. נראות ועיצוב האתר, שירות לקוחות ברמה גבוהה, טיפול מקצועי וזריז בהזמנות מוצר ומשלוחים. כמו גם, מעקב מדויק אחרי המלאי, תקשורת יעילה ורציפה מול הלקוחות. מעקב אחר המתחרים בתחום שלכם. בנוסף, תמיד צריך להיות מעודכנים לגבי טרנדים חדשים בתחום שלכם, ולהבין לפחות קצת בפרסום ושיווק נכונים. כמו התמקדות בקהל יעד הנכון ועוד. אמנם תחסכו על הוצאות חנות פיזית אם תנהלו חנות אונליין בלבד. אך זה לא אומר שלא מצפה לכם הרבה עבודה. בנוסף, אתם עלולים להרגיש קצת בודדים בעסק שאתם די מנהלים את כולו לבדכם.

כל הסיבות לשימוש בחלל עבודה איקומרס

תנו לחללי העבודה לעזור לכם. תוכלו ליהנות מסיוע בעיצוב נראות האתר, טיפול בהזמנות ומשלוחים, אחסון מוצרים פיזיים הקשורים לחנות אונליין שלכם ועוד. מעדיפים לעבוד בפיג'מה מהבית? עם כל היתרונות של לעבוד מהבית, החסרונות עלולים להפוך לקשיים משמעותיים. מעבר למשימות הרבות שתצטרכו לבצע לבד. גם העבודה מהבית כוללת בדר"כ הפרעות תמידיות ומחסור במסגרת יציבה ובמשמעת.
כשאתם צריכים לצאת לעבודה מחוץ לבית, לרוב תצטרכו לקום בשעה מוקדמת יותר.  תצטרכו להתלבש ולהתארגן מה שיגרום לכם להקפיד על סדר יום ומשמעת. לכן, זה ברור שיכול להיות הרבה יותר אפקטיבי, לנהל את ה- eshop שלכם בחלל עבודה איקומרס שהוא לא הבית שלכם.
חללי עבודה איקומרס, מציעים לכם עמדות עבודה במתחם משותף עם עסקים אחרים. מה שמאפשר לכם להצטרף לשם במחיר מוזל. משרדים להשכרה פרטיים, בהם תוכלו לעבוד ללא הפרעות ורעשים. כך תקבלו מענה לצורך שלכם לצאת מהבית ולהיות בסביבת אנשים. במקרה זה, בעלי עסק עצמאיים אחרים העובדים שם. בנוסף, חללי עבודה איקומרס מציעים לכם מרחב נוח עם מטבח מאובזר, שירותי אינטרנט והדפסה. כמו גם, יצירת קשרים ושירותים מעטפת נוספים.

למצוא חלל עבודה איקומרס המתאים בדיוק לכם

כשאתם משקיעים בeshop שלכם ורוצים שהעסק שלכם יגדל, אתם רוצים לוודא שבחרתם במשרד האיקומרס הנכון. ישנו מגוון רחב של חללי עבודה איקומרס, מה שיוצר תחרות ומחירים זולים יותר עבורכם וגם מגוון מיקומים, דבר שמאפשר לכם לבחור את המיקום הקרוב לביתכם.
מומלץ לבדוק מה כל משרד להשכרה איקומרס מציע , לראות תמונות, לקרוא ביקורות ואם אהבתם- לתאם סיור. כמו כן, שווה לבדוק אם החללי עבודה מציעים לכם יום או מספר שעות של ניסיון ללא עלות.

לאחרונה נפתחו חללי עבודה איקומרס מרשימים ואטרקטייבים בתל אביב, ראשון לציון וחיפה ולכם רק נשאר לבחור איפה הכי קרוב לכם.