ווי וורק ישראל – רשת חללי העבודה המשותפים המובילה בישראל

חללים מעוצבים, משרדים להשכרה בכל הגדלים, מטבח מאובזר, מזכירות, חדר דואר, בקיצור, ווי וורק ישראל הביאה לכאן את כל מה שמשרד צריך כדי להתחיל. זה לא שלא היו פה חללי עבודה משותפים לפני שווי וורק הגיעה לארץ, עם הסניף הראשון בתל אביב, אך כניסתה של הרשת האמריקאית, אשר ייסד אדם נוימן הישראלי, שינתה לחלוטין את כללי המשחק בתחום חללי העבודה המשותפים ובתחום המשרדים בכלל.

תחום המשרדים שינה את פניו. עובדי ההייטק, הפרילנסרים, בעלי העסקים הקטנים ואפילו החברות הגדולות כבר כמעט לא מחפשות להקים משרד פרטי משלהם, אלא מחפשים משרד להשכרה בחלל עבודה משותף, או במילים אחרות, ברשת WeWork ישראל, אשר שינתה לחלוטין את תחום המשרדים ואת הגישה שלנו לעבודה.

התחלה של רשת ווי-וורק ישראל בתל אביב

הסניף הראשון של WeWork ישראל, ברחוב דובנוב בתל אביב, כבר סימן את תחילת המהפכה. כל מי שהגיע לסניף רצה להיות חלק ממנו. מבעלי עסקים קטנים, שעד אז עבדו בבתי קפה או באחד מאותם חללי עבודה משותפים שכבר פעלו בארץ בשקט וללא פרסום, עד לחברות קטנות ובינוניות – כולם רצו לקחת חלק בסביבת העבודה החדשה.

אחרי הסניף הזה באו סניפים נוספים בהרצליה, בבאר שבע ובכל רחבי הארץ, כשכל סניף שנפתח מתמלא בחברות, פרילנסרים ובעלי עסקים בגדלים שונים שרוצים לקחת חלק מהמותג המצליח בעולם בתחום חללי העבודה המשותפים וליהנות מכל הטוב שמציעה רשת עולמית חזקה.

להלן רשימת הסניפים של רשת ווי וורק ישראל:

איך הצליחה רשת WeWork ישראל לפרוץ דרך בתחום חללי העבודה המשותפים

ההצלחה של WeWork טמונה בהצעה מפתה מאוד לבעלי העסקים, בעיקר עסקים בתחילת דרכם או חברות קטנות: קבלו משרד להשכרה, או עמדת אופן ספייס, עם כל מה שצריך במשרד: החל ממזכירות, דרך שירותי דואר, כתובת עסקית, מטבח מאובזר ואפילו מדיניות ידידותית לכלבים, משרדים מעוצבים שמשדרים הצלחה והכל בחשבונית אחת, תמורת מחיר הוגן שחתך בחצי את מחירי המשרדים בתל אביב ובישראל בכלל.

בעלי העסקים הקטנים, שנואשו מהעלות של עבודה בבתי קפה ומחוסר היעילות בעבודה בבית, נהרו בהמוניהם לכל סניף חדש של WeWork ישראל, כך שכיום ישנם סניפים שקשה למצוא בהם משרד להשכרה או עמדת אופן ספייס פנויה. הרשת לא עוצרת וסניפים נוספים מתוכננים להיפתח בשנת 2021 ובשנים הבאות, כך שיש מקום להפתעות.

לסיכום, אי אפשר להתעלם מכך שרשת WeWork ישראל עשתה פה מהפכה בכל מה שקשור לתחום חללי העבודה המשותפים ושינתה מן היסוד את כללי המשחק, כשהיא מציעה לעסקים בכל הגדלים משרד להשכרה במחיר נוח, כולל כל השירותים שצריך במשרד, בחשבונית אחת שמוכרת למס הכנסה.