בי אול – כל המחירים והסניפים של רשת חללי העבודה BE ALL

את המתחם הראשון שלה פתחה רשת BE ALL בשנת 2017 שנפתח במגדל השחר בגבעתיים. הרשת הצעירה הציעה משרדים להשכרה, עמדות אופן ספייס וחדרי ישיבות להשכרה ומאז היא רק צומחת וגדלה, כשהיום יש בבעלותה לא פחות מ-25,000 מר', שמהווים קומות שלמים של משרדים בגדלים שונים ועמדות עבודה, המציעות מחיר נוח לעסקים בתחילת הדרך. אז למה לך לבחור דווקא ברשת בי אול ומה הייחוד שלה? כל הפרטים במאמר הבא.

נדמה שרק לא מזמן פתחה רשת חללי העבודה בי אול את המתחם הראשון שלה במגדל השחר וכבר חובקת הרשת יותר מ-25,000 מר' של משרדים בגדלים שונים, המתאימים הן לסטארטפים והן לחברות גדולות, שמקבלות משרד המתאים לצרכיהן, כאשר חלק מהחברות האלו יהיו אפילו חברות המתמחות בקנאביס רפואי, עם משרדים ייעודיים משלהן, שעתידים להיפתח בקרוב.

איך צמחה רשת חללי העבודה BE ALL לרשת גדולה תוך שנים מעטות?

הצמיחה המהירה של רשת חללי העבודה בי אול התאפשרה בעיקר בזכות המיקוד שלה בחברות גדולות ובינוניות, תוך שהיא מקצה להן משרדים משלהן. המיקוד כלל תוכנית לקליטת עובדים מהירה, תוך שעות בודדות, כך שחברות יכלו לחסוך כסף רב במעבר למשרדים החדשים והמעבר עצמו התבצע בקלות ובמהירות.

אך למרות המיקוד בחברות, גם עסקים קטנים ופרילנסרים זכו לכבוד הראוי ברשת, כשהם מקבלים משרדים חכמים ומעוצבים, במחיר זול יותר ממשרד רגיל שהיו שוכרים באופן עצמאי. השילוב בין המיקוד בחברות גדולות לבין פתיחת הדלת גם לפרילנסרים עזר לצמיחת החברה שכיום מחזיקה ב-4 מתחמים בגדלים שונים, שהקטן ביותר יכול להכיל עד 400 חברים.

רשימת חללי עבודה של בי אול (מעודכן)

  1. בי אול ארלוזורוב
  2. בי אול יהודה הלוי
  3. בי אול מגדלי אלון
  4. בי אול מגדל השחר
  • בתמונה: חלל עבודה בי אול ארלוזורוב
    בתמונה: חלל עבודה בי אול ארלוזורוב
    ארלוזורוב 111, תל אביב, ישראל
    טלפון: 03-7176026
    מתחם BE ALL ארלוזורוב הינו מתחם עבודה חדשני ומרשים המאופיין באווירה ייחודית, ומתאים במיוחד לאלו המעדיפים לעבוד במרכז תל אביב.  המתחם ממוקם ברחוב ארלוזורוב, מאפשר גישה נוחה לכבישים המהירים ונמצא במרחק של כ- 15 דקות הליכה מרכבת מרכז. מתחם ארלוזורוב מציע ליזמים, סטרטאפים וחברות גדולות סביבת עבודה מותאמת אישית, כגון: עמדות עבודה פרטיות, משרדים בגדלים שונים ואף מתחמים נפרדים לחברות גדולות. המרפסת היא גולת הכותרת של מתחם ארלוזורוב. מדובר במרפסת רחבה הכוללת פינות ישיבה שונות, אשר מאפשרות עבודה וקיום פגישות...
  • בתמונה: חלל עבודה בי אול יהודה הלוי
    בתמונה: חלל עבודה בי אול יהודה הלוי
    יהודה הלוי 48, תל אביב, ישראל
    טלפון: 03-7176006
    BE ALL הינה רשת מתחמי עבודה המתאימה ליזמים ולחברות. הרשת מציעה עמדות עבודה מודולריות הכוללות עמדות אישיות, מתחמים משותפים ומשרדים סגורים בגדלים שונים. BE ALL יהודה הלוי, הוא הסניף הרביעי של הרשת. הוא ממוקם ברחוב יהודה הלוי בתל אביב, בלב אזור העסקים העירוני. החלל מציע 1000 עמדות עבודה, חלקן באופן-ספייס וחלקן במשרדים פרטיים. בנוסף, סביבת העבודה עוצבה בסגנון אורבני וכוללת מגוון רחב של פיתוחים חדשניים שהוטמעו בחללי עבודה משותפים, כגון: מערכות זיהוי פנים חכמות, מערכת אפליקטיבית לנעילת...
  • בתמונה: חלל עבודה בי אול מגדלי אלון
    בתמונה: חלל עבודה בי אול מגדלי אלון
    יגאל אלון 94, תל אביב, ישראל
    טלפון: 03-7176058
    לא פחות מ14 אלף מ"ר מציע חלל העבודה בי אול מגדל אלון 1, אשר כשמו- ממוקם במגדל אלון, בלב הפועם של ת"א, סמוך לתחנת רכבת השלום (מרכז עזריאלי). חלל העבודה מחולק לשבע קומות, כאשר כל קומה מקוטלגת לפי נושא- חדשנות, מוזיקה, אקולוגיה וכו'. עיצוב הקומות נעשה לפי הנושאים ואת קירות חדרי הישיבות מעטרות דמויות מפתח בהתאם לנושא הנבחר. מתחם חלל העבודה BE ALL מגדל אלון 1 מציע סביבת עבודה ברמה גבוהה מאוד הכוללת: ריהוט חדשני...
  • בתמונה: חלל עבודה בי אול מגדל השחר
    בתמונה: חלל עבודה בי אול מגדל השחר
    אריאל שרון 4, גבעתיים, ישראל
    טלפון: 03-7176056
    מתחם עבודה BE ALL גבעתיים הינו מתחם עבודה חדשני המציע ליזמים, סטרטאפים וחברות גדולות סביבת עבודה מותאמת אישית כגון: עמדות עבודה פרטיות, משרדים בגדלים שונים ואף מתחמים נפרדים לחברות גדולות. המתחם נמצא בקומות ה- 25-26 במגדל השחר המפואר בגבעתיים, על גבול תל אביב ורמת גן. הוא ממוקם בסמוך לצירי תחבורה ראשיים, במרחק דקות הליכה מרכבת מרכז, וכולל אפשרויות חניה. סביבת העבודה במתחם בי אול מגדל השחר היא ברמה הגבוהה בתחום, וכוללת: ריהוט חדשני ומפנק (אפשרויות...

מה רשת חללי העבודה בי אול מציעה שאין בחללי עבודה אחרים?

נכון, כמעט בכל חלל עבודה משותף תמצאו בסוף את אותו דבר: משרדים להשכרה, עמדות אופן ספייס וחדרי ישיבות או הרצאות להשכרה לפי שעה או יום. חלקן מציעות גם צ'ופרים כמו חדר כושר, מקלחות, שעות האפי האוור, הרצאות וערבי נטוורקינג סגורים לחברים בלבד. כל זה נכון לרוב החברות הגדולות, שמתחרות אחת בשניה ומציעות הטבות שונות משלהן.

אך לרשת בי אול יש את הייחוד שלה והוא האווירה. החיבור בין החברות הגדולות לפרילנסרים ובעלי עסקים קטנים יוצר אווירה שאין בשום חלל עבודה אחר. גם את ההשקעה של הרשת בקהילה וביצירת מתחמים חכמים, עם השקעה בבידוד ומערכות חכמות שונות, גורמת ליותר ויותר בעלי עסקים לבחור ברשת הצעירה על פני כל המתחמים האחרים.

לסיכום

רשת חללי העבודה בי אול, אשר רושמת את הצמיחה המהירה ביותר בתחום חללי העבודה המשותפים, מציעה כיום יותר מ 25,000 מר' של משרדים ועמדות אופן ספייס, אשר מותאמים אישית לכל שוכר. אתר CoWorker מזמין אתכם להיכנס, לקרוא את הדירוגים השונים ואת הביקורות מאנשים עסקים על הרשת ולבחור את הסניף המתאים ביותר להקמת המשרד החדש שלך.