אורבן פלייס – כל המחירים והסניפים של רשת חללי העבודה Urban Place

רשת אורבן פלייס היא רשת ייחודית ומובילה של חללי עבודה משותפים. הרשת מציעה חללי עבודה משותפים שניתן לעבוד בהם תמורת תשלום חודשי\ או קניית מנוי או כרטיסייה של כניסות. היתרונות של הרשת הם רבים והעבודה בסניפים שלה יכולה לאפשר לנו ליהנות ממקום עבודה מאובזר בכל טוב ממכונת קפה ופינוקים נוספים ועד כל מכשירי החשמל שצריך למשרד. בכל סניפי הרשת של Urban Place יש מכשירי פקס, חדרי ישיבות מאובזרים, מטבחים מפנקים, מדפסות, מכונות צילום, חדרי ישיבות, עמדות עבודה ועוד.

חללי עבודה משותפים - הביקוש הולך וגדל משמעותית

אם אנחנו עצמאיים שעובדים מהבית או שכירים שעובדים במתכונת היברידית לא תמיד קל לנו לעבוד מהמשרד הביתי (ולא תמיד יש לנו משרד בבית). אם אנחנו רוצים שיהיה לנו מקום לקיים בו פגישות עסקיות עם לקוחות או מקום שקט בו נוכל לעבוד – חללי עבודה משותפים הם הפתרון הטוב ביותר עבורנו.

רשימת חללי עבודה של אורבן פלייס בישראל (מעודכן)

  1. אורבן פלייס מגדל שלום
  2. אורבן פלייס רוטשילד
  3. אורבן פלייס ירושלים
  • בתמונה: חלל עבודה אורבן פלייס מגדל שלום
    בתמונה: חלל עבודה אורבן פלייס מגדל שלום
    אחד העם 9, תל אביב, ישראל
    טלפון: 073-7606008
    אורבן פלייס מגדל שלום הינו מתחם עבודה משותף הממוקם ברחוב אחד העם בליבה של העיר תל אביב. חלל העבודה Urban Place מתפרס על פני 2 קומות במגדל ומציע חללי עבודה שונים כמו עמדות אופן ספייס ומשרדים להשכרה עם כל הריהוט הנדרש. כמו כן, המתחם מספק גם משרדי מנהלים להשכרה המשקיפים לים, חדרי ישיבות בגדלים שונים להשכרה שעתית ומאובזרים במיטב המכשור הטכנולוגי כמו: מקרן, מסכי טלוויזיה, WiFi ופרטיות. בנוסף, חלל אירועים היכול לשמש לחדר הרצאות, חדר...
  • בתמונה: חלל עבודה אורבן פלייס רוטשילד
    בתמונה: חלל עבודה אורבן פלייס רוטשילד
    רוטשילד 3, תל אביב, ישראל
    טלפון: 073-7606008
    אורבן פלייס רוטשילד הינו חלל עבודה משותף הנמצא ברחוב רוטשילד 3 בתל אביב, רחוב המבוקש על ידי סטארטאפים ויזמים צעירים. זהו הסניף הראשון של רשת אורבן פלייס ויושב בקומה ה-9 בבניין פסגות. המתחם מתפרס על פני קומה אחת גדולה בשטח של 600 מ"ר. המשרדים במתחם Urban Place Rothschild משקיפים לנוף אורבני מצד אחד, ומצד שני לחופי הים היפים של תל אביב. מתחם העבודה אורבן פלייס רוטשילד מציע השכרת משרדים, עמדות עבודה באזור האופן ספייס, אזור...
  • בתמונה: חלל עבודה אורבן פלייס ירושלים
    בתמונה: חלל עבודה אורבן פלייס ירושלים
    יפו 224, ירושלים, ישראל
    טלפון: 073-7606008
    אורבן פלייס ירושלים הינו חלל עבודה משותף הממוקם בתחנה מרכזית, ברחוב יפת 224 בעיר ומשתרע על פני כ-2000 מ״ר על קומה אחת. המתחם עבודה Urban Place מציע מגוון רחב של חללי עבודה משותפים וגם פרטיים, כגון: עמדות עבודה באזור אופן ספייס ומשרדים להשכרה. כמו כן, במתחם העבודה תמצאו גם את האופציה להשכיר חדר ישיבות לפי שעה ובגדלים שונים. כל חדר ישיבות מאובזר בשלל המכשור הטכנולוגי: צגי טלוויזיה, לוח מחיק, WiFi איכותי לעבודה רציפה ונוחה וכמובן כל...

מהם הפסיליטיז' שרשת Urban Place מציעה?

הסניפים של רשמת אורבן פלייס יכולים להציע גם לכם שלל מתקנים והטבות של חללי עבודה משותפים. בכל אחד מסניפי אורבן פלייס אנחנו יכולים ליהנות משלל מתקנים שנחוצים לכל מי שעובד מהבית החל ממדפסת ועד מכונת צילום או שולחנות שאפשר לעבוד עליהם עם לפטופ. בסניפים השונים של הרשת אנחנו יכולים ליהנות גם מחדרי ישיבות.

חלל עבודה משותף - למי זה מתאים?

חללי עבודה של אורבן פלייס יכולים להתאים למגוון רחב מאוד של בעלי מקצוע. אם אנחנו עובדים בתחום ההייטק או בתחום המחשבים אנחנו יכולים ליהנות מחללי עבודה היברידים. גם בעלי מקצוע כמו למשל מעצבי פנים, יועצים ארגוניים או אפילו מורים פרטיים יכולים ליהנות מאוד מעבודה בחלל עבודה משותף. כל בעל מקצוע שאין לו משרד ורוצה ליהנות ממשרד מקצועי ומרשים בו הוא יוכל לקבל לקוחות ולהיפגש איתם – חלל עבודה משותף יכול להיות הפתרון המשולם עבורו.

בשורה תחתונה

היתרונות של חללי העבודה של רשת Urban Place בישראל הם הגמישות הרבה. גמישות שיש בהשכרת עמדות עבודה כחלק ממודל עבודה היברידי שהפך להיות מקובל במיוחד מאז הקורונה. בין אם אנחנו שכירים שעובדים מהבית ובין אם אנחנו עצמאיים שעובדים מהבית – חשוב שיהיה לנו מקום שקט ונוח בו נוכל לעבוד ולבצע פגישות ומשימות שונות. השקט שיש לנו בחלל בו אנחנו עובדים חשוב במיוחד. לרובנו, אין מספיק שקט בשביל לעבוד בבית. אם אנחנו רוצים לעבוד במקום שקט, נוח ומאובזר כדאי לנו לעבוד בחלל עבודה משותף לפחות חלק מהשבוע. חלל עבודה זה יכול לאפשר לנו את השקט שאנחנו צריכים בשביל היצירתיות שלנו והחזון העסקי שלנו.